不正常。。


:

Untuk pengetahuan , pemberitahuan kuiz diupload selepas jam 12 am (13 jan). Saya tahu kebayakkan pelajar yg mengambil kursus ini ada mengambil kursus Permodelan Stats jam 9 pagi, 13 jan. Jadi, semua pelajar berupaya untuk mendapatkan maklumat ini hanya pd awal pagi rabu, 13 jan. Dan saya sudah maklumkan pengiraan beban mrkh utk kursus ini diambil kira daripada SPIN (moral : sentiasalah berusaha online dan mendapatkan maklumat terkini drpd SPIN ). Soal adil atau tak adil tak wujud di sini bcos saya menyediakan kuiz yg bersifat 'open book'. Bermakna semua student berpeluang utk bincang/rujuk buku! apakah itu bukan satu keistimewaan?? dan kuiz adalah bersifat MCQ dan True/False! adakah itu bermasalah sekiranya maklumat ini diberitahu tiba2? saya pun ada hal tiba2 pada hari rabu tersebut (mesyuarat penting) dan adakah student mahu saya tak hadir kuliah tanpa beritahu! Jika anda rasa perkara ini tidak adil, saya akan buat kuiz tertutup di makmal dan student tdk boleh membuka buku dan bincang. Sekian utk tindakan. t.k.


1 comments:

怀疑叻..他心理变态。。要取消课就讲吗。。多多花样。。多此一举!!

讲人家乱乱在喊,他自己马不是在狗吠!!

 

Post a Comment